5. jan. 2015

The New York times style magazine








Najprej srečno in lepo leto ki prihaja. Novoletnih zaobljub že dolgo ne sprejemam več, sama s seboj sem v dobri družbi, prepirov dobri družbi pa ne   potrebujem. Tako, da bom občasno hujšala, alkohola ne popijem ne preveč in ne premalo, okrog jezera bom hodila, mogoče kdaj tudi tekla, kar zavisi od zdravstvenega stanja moje osemletne pasje dame, ki včasih zmore, včasih pa ne. Kadila bom verjetno še naprej, mogoče malo manj, pa nič zato. Brala bom dobre knjige in gledala dobre filme, pletla in kvačkala bom neomejeno, kuhala po navdihu, včasih tudi iz nuje in to je to. Nič mi ni hudega. Aha, mogoče ne bom v pisarni 10 ampak 9 ur.

Bom pa blogala in instagramala, priznam, to je neke vrste odvisnost.

In pa revije. V soboto sem si privoščila bolj obilen nakup v luštni ljubljanski knjigarni in kupček

že čaka, najbrž na vikend, ki prihaja.

Zadnjič sem prvič dobila tiskano verzijo The New York times Style magazine. In vsebina me je popolnoma navdušila. Ravno pravšnja mera reklam ter dobrih in zanimivih člankov.

Za pokušino se preselite v Greenwich Village, v šestdeseta leta prejšnjega stoletja. 






Ni komentarjev:

Objavite komentar