13. jan. 2015

Ikea STOCKSUND



Danes me je Ikea spravila v dobro voljo. Malo sem naveličane njihovih enostavnih kosov, ali zaradi pretirane enostavnosti, malo pa zaradi same kvalitete. Sicer sem ljubiteljica vsega skandinavskega, vseeno pa imam rada in včasih tudi moram uporabiti bolj tradicionalen pristop pri zasnovi ambienta. Spomnim se, da sem, deset, petnajst let nazaj vestno iz tujine tovorila kose Laure Ashley. Potem, ko  so trgovino na Dunaju zaprli, mi je ostal Pariz in dobri živci  mojega najdražjega, ki je stoično prenašal vrečke s tapetami, lučmi in podobnimi drobnarijami.  In Ikea je vedno, kakšno leto z zamikom,  veselo kopirala njihove kose.
V primeru kolekcije STOCKSUND tega seveda ne mislim, saj gre za tradicionalno zasnovo, ki pa ima svoj potencial v različni variacijah. Podobno oblazinjeno pohištvo je paradni konj Laura Ashley.
Barvna lestvica je zadostna , noge so na voljo v črni in svetli barvi, klop za pod ogledalo, taka, malo boljše kvalitete pa je bila že nuja.
Cene pa kot vedno, v tem primeru pa si upam trditi da posebej, izredno nizke .











Ni komentarjev:

Objavite komentar