9. okt. 2014

Gap v Sloveniji



  
GAP  je od nekdaj moja priljubljena oblačilna znamka. Spomnim se let nazaj, ko sem  kupovala majhna oblačilca za majhne deklice. Nekako so vtisom iz  potovanj v tujih deželah  vedno delale družbo gapove vrečke.
Pred kratkim sem kupovala oblačilca za majhno, rdečelaso lepotičko Mijo. Po uri izbiranja in pregledovanja sem iz trgovine odkorakala s sivo, lepo jopico in sivimi  hlačkami. Roza barve na majhnih punčkah ne maram preveč. Gapova roza je bolj zamegljenega odtenka in še kar všečna. Vrečko z nakupljenim sem po tavanju po ostalih trgovinah nakupovalnega centra uspela izgubiti, tako, da sem imela razlog, da si ogledam GAP v Sloveniji in seveda ponovim nakup, tokrat v nežni peščeni barvi.
GAP je bil zadnjih deset let v zatonu. Ni imel  več prepoznavsnosti preteklih let, ki je bila izgrajena predvsem na khaki in jeans programu. Nekako  je s svojo indentiteo izgubil med množico novih nastajajočičh blagovnih znamk, katerim bi stežka pripisal prepoznavnost.
Mogoče bo novi kreativni direktorici Rebekki Bay znamki uspelo povrniti  ikonično mesto v oblačilnem prostoru.
Pomnjkanje prepoznavnosti se je pričelo nekje okrog leta 2000, pred tem pa je GAP uspešno kraljeval v svojih 1600 trgovinah po vsem svetu. Iz majhnega začetka v San Franciscu leta 1969 je številka prodajne mreže zavidljiva.
Letošnja kolekcija se spogleduje z minimalističnim COS om, kar nakazuje nov pristop Rebekke Bay. Nenazadnje je COS njen kreativni produkt, ki se je od svoje ustanovitve v letu 2007 uspešno zasidral in uveljavil na trgu.
Upam, da se GAP povrne v svoje stare dobre čase  in da bodo trgovine v Sloveniji obstale.






Ni komentarjev:

Objavite komentar