29. sep. 2013

Deževna nedelja



Danes ob sedmih  zjutraj sva bili z Juno že  na sprehodu. Bolje rečeno, vlekla sem jo za sabo, ker se ji še ni hodilo.  Bled je prazen, deževna nedelja, meni  trenutno najljubši.
Po cesti, ki je navadno zapolnjena s stoječe pločevino se je mogoče peljal avto ali dva. Srečala nisem nikogar, razlog tiči spet v nedelji.
Potem pa hitro nazaj, Juna  v košaro nadaljevati s sanjami, jaz pa kavo in za računalnik. Trenutno sem v razmišljanju okrog stopnišča, ki mora biti svetel, zračen in v sredini katerega naj bi  raslo  drevo.  
Pripenjam pa nekaj slik, ki so današnji internetni ulov in mi bodo za inspiracijo tako ali drugače. 






2 komentarja:

  1. 3. slika od zgoraj dol mi je najbolj všeč! sicer je morda malenkost preveč prazna soba, tako da bi ji jaz dodal še kakšen kavč ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja z rogovjem. Dobra je. Ta peta od zgoraj dol pa je iz Ljubljane.

    OdgovoriIzbriši