10. jul. 2012

Ikea, nova bela kuhinja

Nekje v hiši sem morala narediti čisto belo kuhinjo. In naše malo pritlično stanovanjce jo ima. Da Ikea ne bo kot iz kataloga, bom počasi našla stare Thonetove stole, v kuhinjo pa sem postavila "mlečnico" iz predprejšnjega stoletja.
Ampak o mlečnicah kdaj drugič. 




3 komentarji:

  1. hello irena
    your kitchen looks very cosy. i love ikea kitchen too.
    wish you a wonderful weekend,
    regina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, nice to find yours blog.
      I alreday read all your posts.

      Izbriši
  2. Irena, kako luštna je! No, tudi jaz imam podobno, hihi. Ploščice so mi super postavljene, jaz sem iskala bele podolgovate pa jih nikjer nisem našla. No, pa še mudilo se je takrat. Sem vzela potem bele kvadratne, pa je kar fajn. Resnično imaš občutek, zdaj vem koga pocukati za rokav za kakšen nasvet :).

    OdgovoriIzbriši