28. nov. 2013

Otroške slikanice


Včeraj sem dobila lično oblikovano vabilo na posebno razstavo. V Galeriji Prešernovih nagrajencev v Kranju bo razstavljala Marlenka Stupica.

Toliko dobrih ilustratorjev otroških slikanic, kot jih imamo Slovenci…

Moje otroštvo in otroštvo mojih hčerk je bilo zaznamovano s slikanicami. Pika Nogavička, Palčica in še mnoge,  brez Marlenke Stupice ne bi imele podob, katere me spremljajo vse življenje. Kot majhna sem bila ljubiteljice Jelke Reichman. In to do te mere, da sem se naučila risati njene obrazke, mačke, snežinke…

Kasneje sem slikanice kupovala tudi zaradi ilustracij. Čudim se, zakaj starši v otroške sobe svojih otrok  ne obesijo slik ali plakatov slovenskih slikarjev.  Izbor je pester, v prenekateri galeriji pa se da po dostopni ceni kupiti grafike.

In kaj je lepšega kot odpraviti se na dobro razstavo. In po možnosti povabiti kakšnega majhnega prijateljčka in potem pojesti torto in spiti kakav?

 





5 komentarjev:

  1. Ljube slikanice! Imam jih celo zbirko in obožujem jih. Take v a4 forumatu, s trdimi platnicami, večne. In včasih kakšno odpisano najdem tudi v knjižnici, na boljšaku ali pa novo ponatisnjeno v knjigarni. Danes sem vesela, ker sem našla tvoj blog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ni luštno ko se nademo sorodne duše, gledala tvojo štrikarijo in bele kvačkane rožice, doma pri nas jih je polno ....

      Izbriši
  2. Hojla, Irena :). Jaz se najbolj spomnim Piki Jakoba. V soboto šibnem na otroški sejem v Kranj, da malo pobrskam za knjigicami :).

    p.s. Lepa prenova bloga, zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Piki Jakob in Jelka Reichman, sem kar malo pozabila, pa tiste njene punčke v knjigici, se mi je kar milo storilo. Kupi kaj na otroškem sejmu, jaz sem zadnjič našla na boljšjaku knjigice o Marinki, pa se nisem mogla upreti. Bodo počakale na vnuke...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marinko (več knjižic) sem si kupila kar v založbi. Sicer se mi zdijo sicer malce drugačne (mogoče ne tako "znucane"), hahaha, ampak so krasne :).

      Tule jih imajo, če ti slučajno kakšna manjka:
      http://www.zalozbakarantanija.si/mladinske/generacije/detail/1-otroke/flypage_images/515-marinka-nadomea-mamo.html?sef=hcfp

      Izbriši