11. jun. 2014

Črte - Stripes



Pri določanju barve  sten sem zagovornica bele barve. Z belo sem obremenjena nasploh, tako pri opremi, rožah in na koncu seveda tudi stenah. Fotografij in  slike, ki jih bela  podlaga poudari, delujejo najbolj izčiščeno. Zadnje čase so me prevzeli tud sivi odtenki, v prostorih, kjer žari rdeča, rumena, zelena se počutim  utesnjeno, prav nič pomirjujoče. Rada imam tudi tapete, je pa v zadnjem času prevečkrat uporabljena ideja ene stene v kričeče vzorce.
Po dolgem času sem si pri zadnjem projektu privoščila črte, na srečo sem imela naročnika, ki sta bila nad idejo navdušena. Na temnejši del črte smo z akrilom naredili vzorec valjčkov, ki so mi zelo ljubi in precej pozabljeni. Parapet smo  s črtami povišali in majhno sobo optično povečali. Malo bojazni ob precej temni sivi barvi v začetku, na koncu pa zelo lep efekt. 





Ni komentarjev:

Objavite komentar