7. nov. 2014

H&M HOME



Včeraj sem se peljala skozi Šiško in nekje za umazanimi stekli izložbe, pred čakanjem na zeleno,  zagledala nekaj svetlikajočega in utripajočega se.  Božično drevo z lučkami. Najbrž so ga lastniki konec zimske sezone shranili v skladišče, skupaj z okraski in lučkami vred,  november je pa že skoraj december in zakaj ne bi bili prvi v ulici?
Pri nas imamo pravo drevo, tako, da imaš v prostoru občutek, da si na Pokljuki. Predvsem zato, ker se vsako leto prepiramo o višini smrekice. Sama sem pristaš majhnih, ubogih drevesc, ki so pripravljena na odstrel, moj najdražji pa velikih, ogromnih, da ima občutek da se izplača ves napor okrog postavitve. In ker božični čas  ni čas  družinskih prepirov, naš iglavec doseže višino nekje vmes…
Pa ni namen mojega pisanja o smrekah, jelkah, jelenčkih in podobno. Za vse to se mi zdi še daleč prezgodaj. Me je pa lesk lučk in okraskov spomnil na mojo željo po novi košari za volno. Pleteno bi zamenjala za kovinsko, v medenini. Že dalj časa si ogledujem lep izdelek FERM LIVING , pa se za nakup nekako ne odločim.  To je tisto, najslajša je želja …






Po poizvedovanju za podobnimi sem prečesala H&M home in Zara home in se spet počutila zapostavljeno, ker H&M home ne dostavlja v Slovenijo. Vsakič me to spravi v slabo voljo in vsakič napišem  v daljno Skandinavijo prijazno pošto, zakaj za vraga ne dostavljajo svojih izdelkov na sončno stran Alp. Naše dopisovanje je že tradicionalno. Sicer pa, lepo je imeti kontakte širom po svetu.
 Imajo pa nekaj lepih svetlečih izdelkov, ki bi vsekakor našli prostor v mojem domovanju. Tako, da bo treba na predbožični izlet, najbolje proti Dunaju. 





 /1/2/3/

Ni komentarjev:

Objavite komentar