24. jul. 2014

Pravila stila ali kako naj bi bilo



V zadnji izdaji Ambienta sem se med prebiranjem ustavila pri članku Danaje Vegelj. Nekako me prehiti s svojim pisanjem,  pod vsako njeno kolumno bi se lahko podpisala. Razmišljanje o etiketiranju modnih znamk, ko oblačenje ni več stil, temveč postane reklamno orodje blagovnih znamk.  Naj se napisi vidijo povsod.  Na torbicah, čevljih, na nas, v naši okolici, na avtu, ki ga vozimo, na obuvalu, v katerem se ne da hoditi. Včasih vse skupaj deluje že burleskno. Nekakšen indigo, ki ga srečuješ na ulicah mest. Torbice LV, kupljene na  stojnicah čez mejo, ure, katerim pravim »rolči«,  iz nakupa na isti stojnici. Po možnosti v kombinaciji s plastičnimi sandali za na plažo.
Pri urejanju naših domovanj je situacija precej podobna, le da malo manj očitna, ker stanovanj in hiš pač ne srečujemo na cesti. Vse kar je dobrega na odpad, nič novih oblazinjenj starih kosov, hitro v najbližji  »ceneje ne gre« in instant  domovanje, takšno, kot ga imajo sosedovi je nared.
Včasih najdem kakšno blagovno znamko, ki je brez etiket, kvalitetnih materialov in nekako trajnica za nekaj sezon. Med zadnjim potepanjem sem tako uživala v »COS«, ki je počitek po omenjanju Moschinove zadnje kolekcije, ki je svojo tržno nišo našel na ruskem trgu. Moto, ni važno kako izgleda, ni važno počutje, pomembno je da se vidi cena, je očitno več kot našel svoje uporabnike.
Želim si, da bi posegali po plaščih, ki nam visijo v omari že več let, da bi škornje vsako sezono odnesli k čevljarju in jih pripravili za naslednjo, da bi volnen pulover, ki nam ni več všeč razparali in naredili novega. In da bi torbico, ki je v družini prisotna že več let, recimo izpod rok gospe  Grošelj, klasična črna, ponosno dopolnjevala naš večerni outfit. Nove kose bi kupovali skrbno načrtovano, prisotna bi bila nekaj časna želja. Da se trend iz brezglavega nakupovanja obrne v skrbno načrtovane projekte, ki bi nas na nek način osrečevali. 












Ni komentarjev:

Objavite komentar