9. nov. 2013

Trench coat



Ob obilici dežja, ki ga bo  v novembru verjetno še kar nekaj in temperaturah, ki hvala bogu še  niso preveč zimske, se poraja večno, retorično seveda,  vprašanje, kaj obleči.
Kot  vedno ob menjavi letnega časa v omari nimamo nič.Uboga ušesa mojega Igorja.
Letošnji modni hit so parke. Meni zelo všeč, problem pa nastane, da sodim v kategorijo ženske populacije, ki ji parka ne pristaja.
In že dalj časa razmišljam o dežnem plašču. Pa ne,  da ga ne bi imela, barva ni prava in zapenjanje mi ni všeč….Pa mogoče mi je malo prevelik?
Danes že  nakaj ur za računalnikom mučim avtocad, ki, ne vem zakaj,  melje in melje in sva skupaj vremenu primerno počasna.
Tako, da mi del možganov, ki ni okupiran z merami obstoječega stanja tlorisa,  uhajajo  k plaščku, ki ga bo potrebno kupiti.
Res, da bo verjetno v uporabi šele naslednjo pomlad, vendar do takrat  na varnem v moji omari.
Pregledala sem nešteto modelov na spletu in trgovinah. Moj bo na koncu od Banane Republic in to zato, ker je klasičen. 
Sem pa našla Burberry, popolnoma enak,  samo cena in podloga sta različni.  Crave or save?


Ni komentarjev:

Objavite komentar