12. feb. 2014

žamet



Ali je to res tako težko?  Kupiti v Sloveniji žamet v željeni barvi za oblazinjenje štirih blazin?
Dva dni telefonarim in iščem ustrezno barvo. Prodajalki podjetja, ki tovrstne materiale ima,  pošljem sliko barve, katero želim, jo lepo prosim, če mi lahko naredi fotografije iz kolekcije  in mi jih pošlje na mail.
Kliče me nazaj in mi predlaga, da se oglasim pri njih, ker, da bi slikali in pošiljali na mail, tega pa res še niso počeli. In da bo fotografija  barvo žameta zabrisala. Saj bi se odpeljala do njih, pa je lokacija  na povsem drugem koncu Slovenije in si za dva metra blaga  tega pač ne morem privoščiti.
Tako da bomo žamet  bomo kupili po internetu, pripenjam spletno stran, katero sem našla in bo prišla prav vsem, ki rade šivate in kaj naredite same. Presenečena sem nad nizkimi cenami. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar