30. sep. 2014

Blog in Instagram





Moj blog živi že pet let. Včasih malo životari, včasih malo počiva, v povprečju pa je aktiven. Tako kot njegova lastnica.  Kakorkoli, postal je nekakšna stalnica v mojem življenju, in vsi izbrani blogi, katere spremljam in dodajam prav tako. Nekaj slovenskih, več   tujih, od vsepovsod.
Našla sem si sorodne duše po celem svetu, ki me praviloma vsakodnevno, predvsem ob delavnikih zjutraj, pospremijo v nov dan.
Logična posledica bloganja je bil instagram, ki je nekakšna slikovna, precej bolj enostavna,  podaljšana roka spletnega dnevnika.
Nekateri instagramovci, katere spremljam, so iz sfere bloganja, nekaj pa je novih, predvsem, kar me še posebej veseli, slovenskih.
Družijo nas podobne stvari. Naj bo to  roža v vazi, vabljivo  pecivo, utrinki narave, naši štirinožni prijatelji. Vsem nam je skupno  veselje do lepega.
In  pozitivne stvari, ki nam polepšajo dan in nas navdahnejo z energijo, ki jo  v vsakdanu še kako potrebujemo.
»Vila_Malina«  čara v svojem stanovanju, navdihuje me s svojim, do popolnosti izdelanim odnosom do bivanja, svojega doma in družine.
 »Percepcija« , Polona  s svojo izvirnostjo in čutom za drobne stvari. S svojimi objavami nas prepričata ambasadorki Max Mare  »Lavivavera – viva in vera«.  »Podmojimoknom« me bodri s pozitivnimi mislimi, »zelenomodra« nežna dušica pa s prekrasnimi subtilnimi fotografijami.
Da ne omenjam deklet, ki jima uspeva objavljati prekrasne fotografije gora, drage  Ane »cinnamon and thyme«, ki je bila eden od razlogov, da sem začela blogati in še bi lahko naštevala.
Tukaj je še do popolnosti premišljena »anjascnk«, avantgarden  »_Nicholas«, navdihujoča »acetinski«, ljubiteljica gora »malaposastmici«, »Urikuri«  z najlepšimi akvareli in še in še in še sorodnih duš bi lahko naštela.
Najdejo pa se tudi nergači, ki ne dojamejo da je instagram prosta volja, predvsem namenjen lepemu.
Če ti je kaj všeč le to označiš, ali pa potuješ naprej. Ni potrebno objavljati negativnih komentarjev, ker instagram ni twitter in ne facebook. Zagrenjenosti tukaj nočemo, prav tako ne  izlivanja lastnih kompleksov na druge.
Najboljša stvar instagrama je v tem, da si lahko svoj krog spremljevalcev izbiramo. Lahko jih dodajamo ali odstranjujemo. To bi bilo dobro tudi v resničnem življenju. 



 "broskolinifini"

 "cinnamonandthyme"



"percepcija"

"sdemek"



"villamalina"


 "anjascnk"


"malaposastmici"


"_nicholas"


"stajnernina"

1 komentar:

  1. Najlepsa hvala za tako lepo pohvalo, navdih je obojestranski.
    Pa lep lep dan zelim!

    Zelenomodra / Manca

    OdgovoriIzbriši