21. mar. 2019

Roza kopalnice

                      
Roza kopalnice imajo pridih spominov našega odraščanja. Spomnim se, da so imele v mojih zgodnjih letih kopalnice navadno bele ploščice, dimenzij 15/15, potem so bile malo "boljše" navadno svetlo zelene ali pa melirane bordo - črne, take kot nekekašen kamen, te mi niso bile nikoli všeč. 
Po tleh pa skoraj vedno terazzo v sivo črnih odtenkih.
Take, malo boljše kopalnice, kjer so bile ploščice pripeljane iz Italije, škatala po škatlo, da je cariniki niso našli, pa so bile roza. Pri prijateljici so imeli roza, podolgovate in to se mi je zdelo neizmerno lepo. Danes bi jim rekli "metro" in bi bile izredno šik. Doma smo imeli take češke, smo rekli, bele, 15/15 in so se mi zdele grde. Danes sem naredila že kar nekaj kopalnic prav takih.  
Mogoče se pripadniki moškega spola z roza kopalnico ne bi strinjali, vsekakor pa je odločitev dolgoročno sprejemljiva in danes izredno trendovska. Predvsem bi jo priporočala za majhne prostore, saj deluje sveže in optimistično. Vse spodnje primerke sem našla na Pinterestu. 











                                                          

Ni komentarjev:

Objavite komentar