GAP je od nekdaj moja priljubljena oblačilna
znamka. Spomnim se let nazaj, ko sem kupovala majhna oblačilca za majhne deklice. Nekako
so vtisom iz potovanj v tujih deželah vedno
delale družbo gapove vrečke.
Pred
kratkim sem kupovala oblačilca za majhno, rdečelaso lepotičko Mijo. Po uri izbiranja in
pregledovanja sem iz trgovine odkorakala s sivo, lepo jopico in sivimi hlačkami. Roza barve na majhnih punčkah ne
maram preveč. Gapova roza je bolj zamegljenega odtenka in še kar všečna. Vrečko z nakupljenim sem po tavanju po ostalih trgovinah
nakupovalnega centra uspela izgubiti, tako, da sem imela razlog, da si ogledam
GAP v Sloveniji in seveda ponovim nakup, tokrat v nežni peščeni barvi.
GAP
je bil zadnjih deset let v zatonu. Ni imel več prepoznavsnosti preteklih let, ki je bila izgrajena predvsem na khaki in jeans programu. Nekako je s svojo indentiteo
izgubil med množico novih nastajajočičh blagovnih znamk, katerim bi stežka
pripisal prepoznavnost.
Mogoče
bo novi kreativni direktorici Rebekki Bay znamki uspelo povrniti ikonično mesto v oblačilnem prostoru.
Pomnjkanje
prepoznavnosti se je pričelo nekje okrog leta 2000, pred tem pa je GAP uspešno
kraljeval v svojih 1600 trgovinah po vsem svetu. Iz majhnega začetka v San
Franciscu leta 1969 je številka prodajne mreže zavidljiva.
Letošnja
kolekcija se spogleduje z minimalističnim COS om, kar nakazuje nov pristop
Rebekke Bay. Nenazadnje je COS njen kreativni produkt, ki se je od svoje
ustanovitve v letu 2007 uspešno zasidral in uveljavil na trgu.
Upam,
da se GAP povrne v svoje stare dobre čase
in da bodo trgovine v Sloveniji obstale.
Ni komentarjev:
Objavite komentar