3. sep. 2018

Ikea 2018


Pred kakšnim mesecem dni sem pričela s projektom prenove manjše garsonjere, ki v enem prostoru, na dobrih 20 m2 združuje vse razsežnosti bivanja, se pravi spanja, kuhanja, prehranjevanja, učenja…
Da bi prostor z enim oknom postal čim večji, čakam na montažo pohištva, ki bo v celoti belo, ne bo vidnih odpiral, vse bo nekako del stene.
Piko na i pa sem želela dodati z Ikeino linijo Skogsta. Gre za linijo dodatkov iz masivnega lesa in kuhinjskih predmetov.
In v tem mesecu sem se lepo vse dogovorila, montaža pohištva naj bi bila zadnji teden v septembru.
Ampak glej ga zlomka. Danes sem si želela pripraviti spisek vsega potrebnega in na spletni strani ne najdem barskega stola iz prej omenjene linije, ki mi je bil v navdih. Pokličem v Celovec, pošljem mail in mi prijazno razložijo, da tega artikla ni več v proizvodnji.
Tako, da polagam vsem na znanje, da v kolikor je nekaj masivnega in boljšega, v Ikei to zelo hitro odstranijo iz programa. Isto se je zgodilo s programom Stockholm pred časom.
Ker sem v fazi načrtovanja vrtne ute v kateri bo miza Mockelby je verjetno najbolje, da jo kupim na zalogo.







Ni komentarjev:

Objavite komentar