9. mar. 2016

Gozd na steni Emily Henderson



Ko je lahko otroška soba tudi drugačna. O tej temi sem se že razpisala, mislim, da je bilo v povezavi s prekrasnimi slovenskimi otroškimi ilustracijami ki naj bi bile del opreme otroških sobic.
Sem ljubiteljica  umirjenih tonov, prostori, kjer so stene kričeče oranžne, travnato zelene, sončno rumene in podobno niso zame.
Nekaj časa nazaj sva s prijateljico, ki je tudi arhitekta stene najine pisarne pobarvali, oziroma naredili stenske poslikave v pisani paleti barv. Nikakor nisem bila zadovoljna.
Spomnim se mojega veselja, ko je stena  dobila zopet grafitno sivo barvo. Moje počutje v pisarni je bilo v trenutku bolje.
Spremljam delo mlade oblikovalke Emily Henderson. V otroško sobo svojega dojenčka  je nalepila stenske tapete gozda. Podobno tapeto sem našla, ko sem pripravljala osnutke za prenovo hiše, na kateri trenutno delam (o tem kmalu) in mi je padla v oči. Prav tako, pa je mogoče naročiti na TUKAJ.
Mogoče bo kakšen pogumnež ubral podobno pot in svojemu malčku na zelo enostaven način polepšal sobico. 







Ni komentarjev:

Objavite komentar