1. feb. 2015

Zlata - Vittsjo DIY

Jutri, kljub snežnim zametom in ledenim svečam, bom naše domovanje obrnila na glavo. Do danes sem čakala na morebitno gripo, ki veselo podi v posteljo mojo okolico, očitno mi bo tokrat prizanešeno. Beljenje ključnih prostorov, čiščenje starih in polaganje novih tapet, moj prijatelj, ki se bo beljenja lotil mi grozi z enim tednom. Ne vem če časovna opredelitev ni bolj prijazne narave in se vse skupaj ne bo malček zavleklo. Kakorkoli upanje ostane.
Že dalj časa me mika povratek zlate, ki je bila v devetdestih povsod. Tako bo kuhinja malo pozlačena, v kopalnici razmišljam o zlatih lučeh, lotila pa se bom prenove ikeeine konzolne mize in verjetno tudi polic iz programa Vittsjo. Sprej ali zlati lističi in upam da bo rezultat zadovoljiv. 















Ni komentarjev:

Objavite komentar