27. okt. 2014

Prej in potem




Današnja objava »Prej in potem« mi je še posebej pri srcu. Predvsem zato, ker so bili vsi udeleženci in krivci za prej in tisti za potem izredno pozitivni, prijetni in zabavni. In ker sem vesela, da sem jih spoznala.
Stanovanje je bilo narejeno po sistemu DIY, z veliko ljubezni, kar se lepo  vidi tudi na fotografijah.
Pred  prenovo dvosobno, po prenovi pa je s predelno steno in strešnim oknom, ki je svetlobo prineslo v manjšo sobico,  postalo trisobno. Kuhinja je dobila nova vratca, na današnji dan v kuhinji ne kraljuje več  velik potrošnik z imenom  hladilnik, temveč ga je zamenjal sivo barvni bratranec, ki je energijsko varčen.  Velik lestenec nad jedilno mizo in ogledalo ob njej prostor namenjen hranjenju povečata, kuhinja se v preoblečeni varianti malo postavi v ozadje. Predelna omara v dnevnem prostoru je na prvi pogled stena, stara »psiha« v spalnici pa bo najbrž iz stanovanja odšla kam drugam, čeprav je meni osebno všeč. . Sončna  rumena za piko na i.
In hvala Jure za slike!












 


  

2 komentarja:

  1. Krasna prenova, belo-crno-siva kombinacija s kancem rumene je recept za novo klasiko. Tudi meni je psiha v spalnici prelepa. Lp, Manca

    OdgovoriIzbriši