7. feb. 2014

Čebelice



Moja Živa, mlajša hči, je v sedmem ali šestem razredu pri slovenščini pisala obnovo basni, katero so morali prebrati.
Razlagala mi je o volku in zajčku, ki se prepirata. Prepir reši lisica, ki zajčka poje  in basni je konec.
Razlaga se mi je zdela logična, napiši, pospravi v torbo in zadeva zaključena.
Ker pa je zgodbo razpredala naprej, se mi vse skupaj  zazdelo sumljivo.
In sem si basen prebrala. V njej sta res nastopala volk in zajec, o premeteni lisici pa ni bilo ne duha ne sluha.
Seveda Živa, za razliko od mene, basni ni prebrala. Mogoče je nekje med klepetanjem v šoli zasledila volka in zajčka, lisico pa je dodala, ker v basnih pač vedno nastopajo tudi lisice.
Na Živino basen sem se spomnila ob 100 letnici izida Čebelic, ki so jih zaznamovale  ilustracije Ančke Gošnik Godec.  Njene ilustracije so moja asociacija na basni, na botrice lisice, muco copatarico, zajčke, volkove…. In pa na čarovničko Lenčko na zobni krtački.






1 komentar: