31. dec. 2013

December in Praga



Dragi moji prijatelji! Leto 2013 mi ni bilo všeč. Mogoče bi bilo lahko še slabše, pa vendar sem vesela, da ga bo kmalu konec.
Prav tako si počasi želim tišine januarja, mirnih dni, dobre knjige in vsega, kar sem nameravala početi v decembru.
Mogoče bom bolj pridna na blogu, kar nekako mi čas za pisanje zbeži. Pa še kakšno novoletno zaobljubo bo potrebno izpolniti, upam pa, da ne bo ostalo samo pri pobožnih željah, kot že tolikokrat.
Za  zadnji letošnji prispevek  nekaj utrinkov Prage, ki je lepša kot Pariz, bolj bogata kot Dunaj. Mesto secesije, nešteto uličic in trgov, modrega, meni  ljubega porcelana s čebuljnim vzorcem in kristala, ki je na žalost največkrat neposrečen odlitek in približek  originala iz cesarskih časov, ki so v mestu še vedno prisotni, če ne drugače pa v arhitekturi.


Ni komentarjev:

Objavite komentar