30. okt. 2013

Sto odstotkov rumene v sivem dnevu



Danes nikakor ni bilo mogoče drugače. Gneča na cesti, avtocesta proti Ljubljani polna , dež na vetrobranskem steklu in počasno  premikanje proti Ljubljani. Današnji datum je poseben v mojem srcu, tako, da mi sivina dneva in delovne obveznosti tega ne bodo skazile, takšen je bil moj moto. Z mojo garderobno omaro bi se poistovetile ljubiteljice črne, malo se najde svetlih, bež tonov, kar je obarvanega je predvsem jeans. In pa gora belih srajc.
Seveda bodo navedene kombinacije prevladovale  tudi v naprej. Pravila ali rutino, pa je potrebno kršiti. In sem se ustavila ob sončno rumeni, mehki jopici. Zazdelo se mi je, da je nakup nujen in da bo življenje z rumeno jopico drugačno. Včasih presenetiš in razveseliš samega sebe. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar