6. dec. 2012

Hemingway and Gellhorn

Na HBO si lahko ogledate film o Marthi Gellhorn in Ernestu Hemingwayu . O njem nekaj vem, nekaj sem brala, vsekakor pa bodo naslednje knjige  na moji nočni omarici ponovno z njegovim podpisom. Že dolgo je, kar sem ga brala, tako da se ponovnega snidenja veselim.


 
 
Popolno pa me je prevzel lik Marthe Gellhorn, ki je bila tretja pisateljeva žena, v času druge svetovne vojne. Nicole Kidman , ki sicer ne sodi med moje ljubše igralke, v filmu povsem prepriča, Clive Owen v vlogi Hemingwaya  pa brez začetnega dvoma prav tako.
 

Nori časi, Španska vojna, fašizem, Normandija, Key West, Cuba, pijančevanje, pisanje, bombe... Njun odnos v času, ko sta ga doživljala ni bil mogoč na daljše obdobje.



Je pa najbrž od vseh žena Ernesta Hemingwaya prav Martha Gellhorn pustila največji pečat na njegovem delu. Tudi sama uspešna poročevalka in pisateljica, neodvisna od okolice in ne meneč se za družbene norme, ženska  z izjavo, da ne želi biti zgolj del v zgodovini nekoga drugega.





Ni komentarjev:

Objavite komentar