23. jan. 2019

Vrtna uta


Že kar nekaj časa se ukvarjam s projektom vrtne ute na našem vrtu. Vsega skupaj 16 m2, dela pa toliko, kot bi projektirala hišo. Najprej je bila ideja postaviti letno kuhinjo. Potem je bila ideja, da pa bi prostor moral biti zaprt. Če je prostor zaprt je pa tudi fino sedeti v njem, ko pada sneg… In iz lesene ute smo prišli na temeljenje, hidro in toplotno izolacijo. Uta ni bila več lesena lopa, trenutno se stene delajo iz 16 cm lepljenega lesa. In ker je fino pozimi gledati (od znotraj seveda) kako pada sneg, je nadmojster med tesarji Tomaž Erman, Hon po domače predlagal še termo top, beri izolacijo strehe. Ker pa je tudi zelo primerno poleti v vročini uto kar se da odpreti, sem izrisala pomična vrata širine 250 cm, ki naj bi se odpirala na zunanjo steno. Pravzaprav sem prvotno načrtovala dvoje drsnih vrat, ko pa sem zanje dobila predračun bodo na žalost ena ostala fiksna. Projekt je v nastajanju, trenutno stanje je zabetonirana plošča in obod, ki čajka na izolacijo in estrih. Ko načrtujem za stranke zelo suvereno določim materiale in mi ni jasno zakaj investitorji komplicirajo. Ko pa delam zase so dileme neskončne. Kovačeva kobila je seveda vedno bosa… 



 

Takole je izgledalo, ko smo raziskovali kaj je z vodovodno napeljavo. Pri nas je vedno prisotna tudi arheologija in vse te cevi so neznanka. 


Gospod doktor je opravljal službene dolžnosti in pridno ščetkal cevi, ki jih je bilo vedno več. 

 

Predno smo naredili izkop in ploščo sem seveda izbirala notranjo keramiko. Moja želja po terazzo tlaku je hitro ugasnila, m2 je potrebno računati kar 120 Eur.  


Tole zgoraj je je prijetno presenečenje. 


Tale je še boljša, sicer malo dražja, odločitev še ni padla. 

Če se iz tegale zgoraj kdo znajde, takole sem zakomplicirala 


Takole pa naj bi bilo, samo bela 

NADALJEVANJE SLEDI




Ni komentarjev:

Objavite komentar