11. sep. 2012

petdeset odtenkov sive


Ena od knjig letošnjega poletja, ki mi je vzela eno noč spanja in en dan hranjenja. Po prodaji je na Amazonu presegla Harry Potterja in je najbolj prodajana knjiga v zgodovini best sellerjev. Po naključju sem kupila prvi del, ko pa sem se takoj po  dopustu  podala po drugega, ga nisem dobila. Lahko kupim sicer angleško verzijo, slovenski prevod pa izide 20. septembra. Kritike, ki sem jih brala so dobre, razen nekaj naših pametnjakovičev, ki pa tako ali drugače  vse skritizirajo, kar je med drugimi tudi nacionalna bolezen. 
Stil pisanja vsekakor ni primerljiv z klasiki 20. stoletja, a  tega  pri tej  vrsti literature ne iščem. 
O vsebini ne bom razlagala, privoščite si miren, deževen vikend v družbi polovične  sivine . 
 

2 komentarja:

  1. Na naslednji izvod slovenske vezije nisem čakal, pa sem si na ipad naložila angleške. Moram reči, da je v redu, ampak kot me je prva navdušila me drugi dve nista. Vseeno je za prebrati, mogoče bolje angleške, če ne drugega še malo treniraš jezik.

    OdgovoriIzbriši