19. maj 2014

Bele zasaditve



Najbrž nisem redek človeški  primerek, ki vsako pomlad nasadi rože samo v eni barvi. Kljub občudovanju lepih pisanih trat, teras in balkonov, sem zaprisežena kupovalka belega cvetja.
Zadnjič mi je prijatelj obljubil, da mi bo pomagal pri zasaditvi belega vrta. Deloholik, ki sadi in dela od jutra do večera, se do danes na našem vrtu še ni prikazal.
Tako, da sem trajnice začela iskati sama, pa čeprav brez njegove pomoči na koncu ne bo šlo, saj bom za dobro nasaditev brežine, ki naj bi postala beli vrt,  morala dvigniti višine, da bo rastlinam zagotovljena primerna podlaga.
Hoste  so od nekdaj moje ljubše trajnice, v kombinaciji z belimi hortenzijami in bršljanom, ki deluje kot pokrovna rastlina,  nastanejo najlepši beli vrtovi, s pridihom tradicije in nostalgije. Prav tako na vrtu želim bele sneguljčice (drobnolistna bela smiljka) , kakor jim pravimo po domače in beli latius, seveda tudi hortenzije.
Ker so cene pušpanov, ki na starem vrtu ne smejo manjkati visoke, je najalžji, sicer malo dolgotrajen način, da jih vzredim sama.
V letu ali dveh, upam, se bo moja bela brežina zarasla.  











Ni komentarjev:

Objavite komentar